Odgovori na najčešća pitanja

Kako naručiti proizvode?

Proizvode možete naručiti online u našem web shopu, telefonski 099/8366-209 te putem e-maila na webshop@net.hr.

Danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

Robu šaljemo svaki radni dan. Pošiljke na Vašu adresu stižu unutar 1 do 3 radna dana od naružbe. Izuzetak nastaje ako nemamo traženi artikl pa ga moramo naručiti. Ukoliko je potrebno čekati 5 ili više dana, obavijestit ćemo vas. Ukoliko želite primiti robu u neko određeno vrijeme navedite to kod narudžbe.

Isporučujete li robu izvan RH?

Ne, zasad isporučujemo robu samo unutar RH.

Postoje li kakvi skriveni troškovi?

Ne. Ona cijena koju vidite kod narudžbe je cijena koju je potrebno platiti.

Može li se roba osobno preuzeti?

U iznimnim slučajevima robu je moguće preuzeti osobno u našem skladištu, isključivo uz prethodnu uplatu na račun, koja mora biti evidentirana s naše strane. Osobno preuzimanje je moguće radnim danom od 9:00 do 17:00 uz prethodnu najavu na broj telefona 099/8366-209.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji minimalni iznos narudžbe.

Kako mogu platiti?

Možete platiti kod preuzimanja paketa (plaćanje pouzećem) ili bankovnom uplatom na naš račun (internet bankarstvom, uplatnicom u banci, Pošti ili Fini). Više o mogućnostima plaćanja pročitajte OVDJE.

Koliko košta dostava?

Cijena dostave je 24 kune za sve narudžbe manje od 394 kune, bez obzira na težinu paketa ili mjesto isporuke. Za sve narudžbe iznad 394 kune dostava je besplatna, kao i za neke pojedine artikle ukoliko je to naznačeno u opisu proizvoda. Dovoljno je u paketu imati jedan artikl s besplatnom dostavom i dostava je besplatna za cijeli paket. Više o načinu dostave pročitajte OVDJE.

Što ako nisam doma kada stigne dostavljač?

Dostavljač će Vas kontaktirati ili Vam ostaviti obavijest te dogovoriti drugi termin dostave.

Imate li dodatnih pitanja, kontaktirajte nas.